Isnin, 29 Oktober 2012

Botanical Beverage PROHERBS

Promotes kidney functioning and urinary system health*

Botanikal beverage Proherb is a 100% natural herbal remedy containing herbs known to support the kidneys and the maintenance of health in the entire urinary system.* Regular use supports healthy kidney function.*


The formula remains true to the whole spectrum method of herbal extraction ensuring the bio-availability and balance of all the ingredients contained in the remedy. This method of manufacture also significantly reduces the likelihood of side effects and maintains all ingredients in perfect balance – exactly as nature intended!

In combination with a healthy lifestyle and diet which excludes excess sugar, stimulants, artificial preservatives, colorants and excessive alcohol intake,Botanikal beverage. can make all the difference, without compromising health or risking serious side effects.

The kidneys are two bean-shaped organs in your abdomen that form part of the urinary tract. They are responsible for filtering waste products and useful chemicals from your blood and eliminating the waste products into the urine. Without the kidneys, waste products would build up in your body. Your kidneys also regulate the body's level of necessary substances like water, sodium and potassium.
The correct balance of such substances is vital for your body to function healthily, but excess amounts can be harmful. The kidneys also produce the biologically active form of Vitamin D which is used for absorbing calcium and maintaining the health and strength of your bones.

The natural way

There is a lot that can be done to support healthy kidneys naturally. Follow a healthy balanced diet, preferably organic, but avoid a high protein intake and drink at least 8 glasses of purified water daily to help flush out your system. If you are a smoker, try to quit, and avoid anything in excess, especially alcohol.





Menggalakkan fungsi buah pinggang dan kesihatan sistem kencing *

Botanikal beverege Proherb adalah ubat 100% semulajadi herba yang mengandungi herba yang dikenali untuk menyokong buah pinggang dan penyelenggaraan kesihatan di seluruh sistem kencing. * Penggunaan yang kerap menyokong fungsi buah pinggang yang sihat *


Formula kekal benar kepada kaedah spektrum keseluruhan pengekstrakan herba memastikan bio-ketersediaan dan imbangan semua bahan-bahan yang terkandung di dalam ubat. Ini kaedah pembuatan juga ketara mengurangkan kemungkinan kesan sampingan dan mengekalkan semua bahan-bahan dalam keadaan imbangan yang sempurna - sebenarnya sebagai sifat yang dimaksudkan!


Dalam kombinasi dengan gaya hidup yang sihat dan diet yang tidak termasuk gula berlebihan, perangsang, pengawet tiruan, pewarna dan pengambilan alkohol yang berlebihan, beverege Botanikal. boleh membuat semua perbezaan, tanpa menjejaskan kesihatan atau risiko kesan sampingan yang serius.

Buah pinggang adalah dua organ berbentuk kacang di dalam abdomen anda yang menjadi sebahagian daripada saluran kencing. Mereka bertanggungjawab untuk menapis bahan buangan dan bahan kimia yang berguna daripada darah anda dan menghapuskan bahan buangan ke dalam air kencing. Tanpa buah pinggang, bahan buangan akan membina di dalam badan anda. Buah pinggang anda juga mengawal tahap badan bahan-bahan yang perlu air, seperti natrium dan kalium.
Keseimbangan yang betul bahan-bahan tersebut adalah penting untuk badan anda berfungsi dengan sihat, tetapi jumlah yang berlebihan boleh membahayakan. Buah pinggang juga menghasilkan bentuk biologi aktif vitamin D yang digunakan untuk menyerap kalsium dan mengekalkan kesihatan dan kekuatan tulang anda.

Cara semulajadi


Terdapat banyak yang boleh dilakukan untuk menyokong buah pinggang yang sihat secara semulajadi. Ikut diet yang sihat yang seimbang, sebaik-baiknya organik, tetapi mengelakkan pengambilan protein yang tinggi dan minum sekurang-kurangnya 8 gelas disucikan air setiap hari untuk membantu mengusir sistem anda. Jika anda seorang perokok, cuba untuk berhenti, dan mengelakkan apa-apa dalam lebihan, terutama alkohol.

Tiada ulasan: