Selasa, 2 Oktober 2012

Rasulullah melarang menggunakan ubat dari yang haram (DADAH) kerana yang haram itu bukanlah ubat tetapi penyakit.


Penggunaan Herba
Minuman Botani (Asal Nama Dari Tonik Buah Pinggang) membantu mengeluarkan Protein dalam kencing.



Protein dalam air kencing (proteinuria atau microalbuminuria) adalah satu jumlah yang luar biasa tinggi protein yang terdapat dalam sampel air kencing. Satu ujian untuk menganalisis kandungan air kencing anda  untuk beberapa bahan dalam air kencing anda, termasuk protein.

Buah pinggang anda menapis bahan buangan daripada darah anda sambil mengekalkan komponen keperluan badan anda - termasuk protein. Walau bagaimanapun, beberapa penyakit dan syarat-syarat yang boleh membenarkan protein untuk lulus melalui penapis buah pinggang anda, menyebabkan protein dalam air kencing.

Tahap rendah protein dalam air kencing adalah normal. Sementara tinggi tahap protein dalam air kencing tidak luar biasa sama ada, terutamanya dalam orang muda selepas senaman atau semasa penyakit. Protein dalam air kencing yang ditemui pada ujian mikroalbumin sering boleh menjadi tanda awal kerosakan buah pinggang disebabkan diabetes.


Bebas dari Dadah
Pesanan kepada yang mempunyai gejala penyakit Buah Pinggang Pinggang InsyALLAH sebelum Dialisis cuba dulu Minuman Herba ini,call saya  Johari bin Hashim 019 5054535,


Tiada ulasan: